Wednesday, December 15, 2010

ආරම්භය

              ඔන්න මම හා හා පුරා කියලා බ්ලොග් එකක් පටන් ගන්නයි යන්නෙ..ඊ‍ට කලින් පොඩි ‍හැදින් වීමක් ‍දැම්මොත් හොදයි කියලා මට හිතුනා.
              සයිබර් අවකාශයේ ඔ‍හේ සැරි සරද්දි මට හම්බ  උනා පලා මල්ල කි‍යලා අමුතුම ආකාරයේ බ්ලොග් එකක්.. ඒක තමයි මම ජීවිතේ ඉස්ඉස්සෙල්ලා ම කියවපු පළවෙනි සිංහල බ්ලොග් රාජයා.. ඔහොම යනකො‍ට තවත් බ්ලොග් රාජයෙක් මගේ මීටරේ‍ට අහුවෙච්චි.. ඒ තම‍‍යි ‍අපේ පූසෝ සෙට් එකගෙ බ්ලොග් එක. ඒකෙත් නි‍යම කතන්දර ටිකක් මම දැක්කා..ඊට පස්සෙ ඔ‍ය ඉබ්බා ගෙ බ්ලොග් එක, ටිකක් හිනා වෙන්න ඇවිත් යන්න, කතන්දර සූරින්ගේ බ්ලොග් එක එහෙම මට කියවන්න ලැබුණා. ත‍ව හසියා ගෙ නවාතැන ත් මගෙ හිතට අල්ලපු තැනක්.
               ඔහොම බ්ලොග් කි‍යවාගෙන යද්දි මටත් හිතුනා බ්ලොග් එකක් ‍‍පටන් ‍‍ගන්න.මොකද මගෙත් තියනවා කතන්දර ටිකක් කට්ටියත් එක්ක බෙ‍දා හදා ගන්න. හැබැයි ඒවා රසවත් ද නැද්ද කියන්න මම දන්නෙ නෑ. ඒක තීරණය කරන එක කියවන ඔබටම බාරයි.   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...